Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. További információ. Rendben!
Termékek Menü
0

Agogs Cityliner Class fekete elektromos kerékpár

Agogs Cityliner Class fekete elektromos kerékpár Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
470.000 Ft
350.000 Ft
Kedvezmény: 120.000 Ft
Elérhetőség: Utolsó darab fekete raktáron
Gyártó:
Váz forma
Alacsony
Vázméret: 45 cm
Leírás és Paraméterek

Különlegesen kényelmes, alacsony átlépő magasságú elektromos kerékpár városi használatra!

Az Agogs Citiliner egy robosztus felépítésű alacsony vázas elektromos kerékpár 26-os kerekekkel és 8 sebességes láncváltóval. A városi használatra tökéletes; akár 125 kg-ig is terhelhető, és a magas hatékonyságú motorjának csúcs teljesítménye akár 500W is lehet!

A CityLiner alu váza, a márkás alkatrészek és a felegyenesedett ülésmód garantálja a kényelmes utazást. A motort kikapcsolva normál kerékpárként működik, de a PAS rendszert bekapcsolva elindul az elektromos hajtás, de 6 km/h-ig választhatunk ebike üzemmódot is. A Cityliner Class teljesítménye programozható, akár 35 km/h sebességre is képes. 
 

 

 

Ha további információt szeretne, látogasson el a gyártó oldalára!

Modellév 2015
Váz típusa Alu, első teleszkóppal
Rendszer 36V, 250W, pedelec
Visszatáplálás nincs
Motor típus hátsó kerék (PB350W)
Rásegítés 5 fokozat
Szenzor sebesség
Kijelző típusa LCD
Akksi méret 400 Wh
Hatótávolság maximum 55 km
Kerék méret 26"
Erőátvitel lánc
Váltó fajta Láncváltó
Váltó típus 8 seb. láncváltó (Shimano Alivio)
Villa/Rugózás Első teleszkóp (RST NEON ICS)
Fék típusa Mechanikus felnifék
Fék fajtája V-fék (Tektro 857AL)
Lámpa van, elemes
Súly 25.1 kg
Garancia 1 év
Szállítás 7 munkanapon belül leszállítva
További képek
Vélemények
| 5 / 5 csillag!
2016. 03. 29.

Városi forgalomra ideális, főleg ha vannak emelkedők is. Maximális a komfortja, és bár nem elsősorban sportra való, azt is lehet vele, csak le kell kapcsolni az assistot, és lehet küzdeni a 25+ kiló vassal :)

Az alacsony átlépőmagasság miatt lehet hátulra kosarat szerelni, amit aztán púposra lehet pakolni (hátizsák), és nem kell a rakomány fölött átspárgázni.

Nagyon masszív, átgondolt darab, érdemes megnézni mondjuk a kitámasztóját, a teljes súlyra van méretezve.

A vezérlését viszonylag egyszerű átprogramozni, aki akarja, átkonfigurálhatja a rásegítések szintjeit.

Két dolgot cseréltem rajta, ülést és első lámpát, ez utóbbihoz kellett egy nem túl drága közdarab, hogy az első fék elé lehessen fölmókolni, ne a kormányra kelljen rakni.

Ajánlott :)
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő