Állapot: Új

Gyártó: XLC

Üzletek

Bruttó ár:

21 990 Ft

Lízingkonstrukció cégeknek

Az XLC az “X-cellent Bike Components”, azaz "kiváló kerékpáros alkatrészeket" jelenti. Termékeiket eredetileg Haibike és Winora kerékpárok alapfelszereltsége volt, illetve kerékpárboltokban értékesítették Németországban és Ausztriában. Ma, az XLC egy nemzetközi márka, melyet több mint 40 országban árulnak világszerte speciális kerékpár kereskedők. A márka kínálata olyan csúcsminőségű alkatrészeket is tartalmaz, mint az állítható nyeregcső. A cég központjában, a németországi Schweinfurtban, elhivatott kerékpárosok, hobbi szerelők és nyitott gondolkodók csapata gondoskodik arról, hogy az alkatrészek a maximális teljesítményt nyújtsák a még nagyobb kerékpáros élmény érdekében. A kerékpározásért való elhivatottsággal és elkötelezett kerékpár-rajongó dolgozókkal, az XLC folyamatosan a termékkínálat innovatív bővítésén dolgozik. Minden termék alaposan tesztelt, megfelel a nemzetközi előírásoknak és kiváló ár-érték aránnyal rendelkezik. 2005 óta az Acell Group tulajdonában van az XLC. " style="box-sizing: border-box; cursor: pointer; color: #333333 !important;">XLC
 RP-R12  Hívják még patentzárnak is. A kerék villasaruba történő rögzítésére szolgál, a kerék kivételéhez, illetve beszereléséhez így nem kell szerszám. Története: Turillo Campagnolo találta fel, aki még versenyzőként az 1930-as években rájött, hogy nem lehet fagyott kézzel lecsavarni a kerékrögzítő szárnyasanyákat fokozatváltás esetén (fordítós aggyal versenyeztek még ekkor, ahol az agy két oldalán kölönböző fogszámú lánckerék volt), és megtervezte az első patentzárat. A híres mondat valahogy így hangzott: "Valaminek meg kell változnia a kerékagynál!" A kialakítás 70 év alatt alig változott, legfeljebb az alumínium és titán felhasználásával könnyebb lett. Fontos, hogy a patentszár karját nagy erővel húzzuk meg, mivel csak ez biztosítja a tökéletes kerékrögzítést. A kerék behelyezése után ellenőrizzük a fékpofák állását, ha nem a megfelelő távolságban vannak az abroncstól, próbáljuk meg megigazítani a kerék rögzítését. " style="box-sizing: border-box; cursor: pointer; color: #333333 !important;">gyorszáras hátsó csomagtartó nyeregcsőre, 25,4-31,8 mm, Carry More rendszer, alumínium, fekete
Hívják még patentzárnak is. A kerék villasaruba történő rögzítésére szolgál, a kerék kivételéhez, illetve beszereléséhez így nem kell szerszám. Története: Turillo Campagnolo találta fel, aki még versenyzőként az 1930-as években rájött, hogy nem lehet fagyott kézzel lecsavarni a kerékrögzítő szárnyasanyákat fokozatváltás esetén (fordítós aggyal versenyeztek még ekkor, ahol az agy két oldalán kölönböző fogszámú lánckerék volt), és megtervezte az első patentzárat. A híres mondat valahogy így hangzott: "Valaminek meg kell változnia a kerékagynál!" A kialakítás 70 év alatt alig változott, legfeljebb az alumínium és titán felhasználásával könnyebb lett. Fontos, hogy a patentszár karját nagy erővel húzzuk meg, mivel csak ez biztosítja a tökéletes kerékrögzítést. A kerék behelyezése után ellenőrizzük a fékpofák állását, ha nem a megfelelő távolságban vannak az abroncstól, próbáljuk meg megigazítani a kerék rögzítését. " style="box-sizing: border-box; cursor: pointer; color: #333333 !important;">Gyorszáras csomagtartó, mely nyeregcsőre rögzíthető. 
Carry More rendszerű táskák és kosarak rögzíthetők rá
Nyeregcső átmérő: 25,4-31,8 mm
Oldalsó merevítéssel a táskák rögzítéséhez (nem leszedhető az oldaltartó elem)
Az oldalsó merevítő lelógása, függőlegesen, a csomagtartó tetejétől: 215 mm
Max. terhelhetőség: 10 kg
Tömeg: 822 g